środa, 3 maja 2017

see through bathing suit

Dziewczyny! Czy już powoli zaczynacie myśleć o wakacjach i kąpielach w morzu lub w basenie? Ja już nie mogę się doczekać! Marzą mi się upały, wyjazdy, a przede wszystkim letnie ubrania! Zrobiłam taką sklejkę zdjęć kostiumów kąpielowych i kompletów. Wszystkie te produkty są od firmy ZAFUL. Według mnie mają naprawdę fajne, pomysłowe rzeczy. Już wiele ciuchów mam od Zaful i jeszcze się nie zawiodłam! :) Powoli przymierzam się do kupna kostiumów kąpielowych, a tutaj jest ogromny wybór. Co myślicie o takich propozycjach? Podobają Wam się? :) Dajcie znać!

Jeśli interesują Was jednokolorowe kostiumy kąpielowe, to wbijajcie tutaj  -> see through bathing suit
Jeśli jednak lubicie eksperymentować i jesteście bardziej odważne, to polecam takie fikuśne, wielokolorowe kostiumy! -> color block bikini


2 komentarze:

  1. Ja tam nie jestem aż tak podekscytowana, by pokazać więcejj ciała niż zazwyczaj, myślę, że z oczywistych powodów. Jednak patrzenie na takie kostiumy kąpielowe i tak sprawia oczom przyjemność. xd

    Oczyoutsidera blog

    OdpowiedzUsuń